Subject: Elektrilevi tellimus: MÄRJAMAA-Kuuda fiider I-etapp
From: "Kubbi Janar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 13:48:52 +0200

Lugupeetud Transpordiamet

Teavitame Teid Teile kuuluval kinnisasjal 20187 Sipa-Mõraste tee,
42702:003:1171 asuva Elektrilevi OÜ-le kuuluva õhuliini kaitsevööndis
teostatavatest töödest. Teie kinnistul kavandatud tööd on olemasolevate
õhuliinijuhtmete asendamine uutega, uute mastide, tugede ja tõmmitsate
paigaldus ning olemasolevate mastide demonteerimine). Nimetatud tööde
eesmärk on elektrivõrgu ilmastiku- ja töökindluse ning elektri kvaliteedi
parandamine. Kuna tööde käigus ei muutu olemasoleva õhuliini kaitsevöönd
Teie kinnistul, siis piisab kinnistu omaniku teavitamisest. Kui Teil on
tööde tegemiseks põhjendatud ettepanekuid (nt tööde teostamise võimalik
aeg) või soovite saada tööde kohta täiendavat infot, siis palume sellest
teada anda all olevatel kontaktidel. Tööde vajadus tuleneb
elektrituruseaduse §-st 66: Elektrilevi OÜ-l kui võrguteenuse osutajal on
kohustus oma teeninduspiirkonnas arendada võrku viisil, mis tagab
võimaluse järjepidevalt osutada õigusakti ja tegevusloa tingimuste kohast
võrguteenust võrguga ühendatud tarbijatele.

Asjaõigusseaduse rakendamise seaduse § 152  lõike 1 ja lõike 2 järgi on
kinnisasja omanikul kohustus taluda tema kinnisasjal olemasolevat
tehnovõrku, mis on püsitatud enne maa esmakinnistamist ja see kuulub
asjaõigusseaduse §-s 1581  nimetatud võrguettevõtjale ja on püstitatud
omaniku nõusolekul enne 1999. aasta 1. aprilli ning seda tehnovõrku või
-rajatist kasutatakse eesmärgipäraselt ja avalikes huvides.

Nimetatud kohustuse eesmärgiks on võimaldada Elektrilevi OÜ-l kui
tehnovõrgu omanikul majandada tehnovõrku selle kaitsevööndi ulatuses, sh
remontimiseks, korrashoiuks, hooldamiseks, asendamiseks, kasutamiseks,
kasutusse andmiseks ja muul viisil ekspluateerimiseks elektripaigaldise
talitluse tagamise eesmärgil.

 Kui Teil on soov tutvuda õhuliini kaitsevööndi ulatuse ja selles
kehtivate kitsendustega, siis info nende kohta on toodud:

•Õhuliini kaitsevööndi ulatus: Majandus- ja taristuministri määruse nr 73
(„Ehitise kaitsevööndi ulatus, kaitsevööndis tegutsemise kord ja
kaitsevööndi tähistusele esitatavad nõuded“) § 10.

•Kaitsevööndis kehtivad kitsendused: Ehitusseadustik § 70 ja § 77.

 Lisaks saate oma kinnistul olevate tehnovõrkude ja nende kaitsevööndiga
tutvuda Maa-ameti kitsenduste kaardil:  <https://kitsendused.maaamet.ee/>
https://kitsendused.maaamet.ee/#/avalik

Janar Kubbi

Projekteerija

Mobiil: +372 56607557

E-mail: janar,[email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn, 10112

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.